رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

آیا می دانید با کینه زندگی کردن آرامش را از شما می گیرد ...

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:هر که به دیدن برادر خود در خانه اش رود، خداوند عزّ و جلّ به او فرماید:تو میهمان و زایر من هستى، پذیرایى از تو به عهده من است و من به پاداش محبت تو به او، بهشت را بر تو واجب کردم.


امام صادق (ع) می فرمایند:هر که به خاطر خدا به دیدن برادر خود رود خداوند عزّ و جلّ فرماید:تو مرا دیدار کرده اى و پاداشت به عهده من است و من به پاداشى کمتر از بهشت براى تو راضى نمى شوم.


همان حضرت (ع) می فرمایند: هر که براى خدا، نه غیر او، و براى دستیابى به وعده خدا و دریافت آنچه نزد اوست، به دیدن برادر خود رود، خداوند هفتاد هزار فرشته بر او گمارد که آوازش دهند که:هان! رستگار شدى، و بهشت گوارایت باد.


امام کاظم (ع) نیز فرموده اند:هیچ چیز به اندازه دیدار برادران از یکدیگر به خاطر خدا، ابلیس و سپاه او را در هم نمى کوبد.


همچنین، امام صادق (ع) می فرمایند:دید و بازدید کنید که دیدار شما از یکدیگر موجب زنده شدن دل هاى شما و یاد کرد احادیث ما مى شود و احادیث ما شما را به هم مهربان مى کند. اگر به آنها عمل کنید، کمال و نجات مى یابید و اگر رهایشان کنید، گمراه و هلاک مى شوید. پس به احادیث ما عمل کنید که در این صورت من ضامن نجات شما هستم.


امام باقر (ع) نیزفرموده اند:در خانه هایتان از یکدیگر دیدار کنید؛ زیرا این کار امر ما را زنده مى کند. رحمت خدا بر آن بنده اى که امر ما را زنده کند.


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد