رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

از درگاه خدا ناامید نشیم که خداوند مهربان خود در قرآن فرموده است : گمراهان از درگاه من ناامید می شن نه مومنان . . .

پیشاپیش سال نو رو به همه شما ایرانیان عزیز ایران و سرتاسر جهان تیریک عرض می کنم ، انشالله که سال جدید برای هم شما دوستان عزیز سالی توام با برکت و شادی و موفقیت باشه . . . 


همه ما در گیر شرایط اقتصادی سختی شده ایم ، شرایطی که بیشتر گریبانگیر اقشار ضعیف جامعه و پایین تر از اون شده  . . . و سکوت مسئولین هم در این برهه از زمان و بی توجهی اونا هم به وضعیت معیشتی افراد کم درآمد جامعه حیرت انگیز است . سکوتی که مشخص نیست از سر ناچاری هست یا از سر بی توجهی . . . وعده هایی که عمل در آن نیست و مردمی که چشم امید دوخته اند که ببینند آیا می توانند مثل سابق زندگی خوب و خوشی رو برپا کنند . . . به کوچه و بازار که سر می زنی چهره افسرده مردم از صورت هایشان مشهود است . چهره هایی که لبخند به لب داشتنشان شده داغ دلشان و تا کمی با آنها گرم صحبت می شی شروع به گله کردن از وضع موجود می کنند ، یا اشک از چشمهایشان جاری است و جمله :خدا لعنتشان کند " یا " خدا خیرشان نده" بر سرزبانشان است ، چنان این جملات از ته دلشان گفته می شود که گویی زمین و آسمان می خواهد از جایشان کنده شود . . . کاش مسئولین کمی مردمی باشند و به جای نشستن پشت میزهای مجلس کمی به میان مردم بیایند و پای گفته های نگفته اشان بنشینند و گره ای از کار این مردم باز کنند ، اما چه بسا که چنین خواسته ای

هیچ وقت محقق نخواهد شد . متاسفانه عده ای در چنین شرایطی اقدام به گران فروشی می کنند ، گران فروشی که شدیدا در اسلام از آن نهی شده و عواقب بدی در دنیا و به خصوص آخرت برای فردی که اقدام به گران فروشی می کند خواهد داشت ، چه بسا که ایمان ضعیف این افراد باعث شده درک درستی از آخرت نداشته باشند و وقتی به آنها در این مورد تذکر داده می شود آن را به تمسخر می گیرند ، ولی نمی دانند که شیطان عمل زشت آنها را در نظرشان آراسته و باعث شده، زشتی عملشان رو نبینند . . . وای بر این افراد از روزی که سر به زیر خاک می گذارند ، و تجسمی از اعمال زشتشان که " همان نان حرام به خانه بردن است " را می بینند ، و دیگه راه گریزی ندارند .  


یادمان باشد که خداوند عالم و  امام عصر ما که غایب از دیدگان هستند اما حاضر هستند ، شاهدند که چه کسانی ظالم هستند و چه کسانی خیر خواه این مردم . . . امیدوارم آن کسانی که خود را مسئول رفاه مردم می دانند ، بترسند و به یاد داشته باشند این حدیث را

 که پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: از دعاى ستم دیده بترسید. زیرا این دعا همچون شراره اى به آسمان بالا مى رود». 


مسئولین بدانند که اقشار کم در آمد و مستضعف این کشور ایران ، مظلومان جامعه ما هستند و نفرین این مظلومان به آسمان بالا می رود و به محل اجابت می رسد . بترسید از نفرین مظلومین و مومنین حقیقی این جامعه  . . . مسولین بدانند که مردم رفاه و آسایش می خواهند ، 

آینده مطمئن برای فرزندانشان می خواهند ، آنها امنیت می خواهند ، که الحمد الله امنیت را برای مردم شریف ایران با توجه به وضع ناپایداری که منطقه دارد برقرار کرده اید ، از همه کسانی که در راستای امن کردن این کشور تلاش می کنند ممنونیم ، اجرتان با خدا و امام حسین . . .


اما بعد از امنیت مردم رفاه و آسایش می خواهند ، آنها جنگ نمی خواهند ، و بدترین چیزی که آرامش را از این مردم گرفته و دلهایشان  را آشفته کرده گرانی بیش از حد اجناس و به دنبال آن گران فروشی . . . 


شما مسئولین این کشور و مردم ، نباید وقتی عده ای جوانان این کشور به دلیل وضع بد اقتصادی و نداشتن کار و آینده ای به خیابان ها هجوم می آورند ، آنها ر ا مورد ضرب و شتم قرار دهید یا در مدت های طولانی در زندان های نگه دارید و خدایی نخواسته مورد آزار و اذیت قرار دهید ، به جای این کار زشت و ظالمانه به یک جوان دختر و پسر مسلمان ، پای گفته هایشان بنشینید ، شرایط کار مطلوبی را برای آنها فراهم آورید ، ازدواج آنها را رقم بزنید . . .  متاسفانه عدم ازدواج جوانان ما باعث شده که هم جنس بازی و تن فروشی در این کشور شیوع زیادی پیدا کند ، مسئولین بدانند این اعمال زشت شیطانی در شان جوانان مسلمان ما نیست ، یادتان باشد که خداوند عالم و امام عصر شما را مسئول چنین شرایطی می دانند و از این کار شما راضی نیستند . .  .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد