رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

از این اعمال شیطانی و زشت فاصله بگیرید . . .

متاسفانه با شرایطی که امروز در جامعه روبه رو هستیم  و و ضعیت اقتصادی خوبی روبه رو نیستیم خانواده ها به خصوص دختران و پسران جوان باید بیشتر مراقب خودشانه باشن تا گرفتار اعمال زشت شیطانی نشن . . . 


امام صادق علیه السلام : سخت ترین مردم از جهت عذاب در قیامت زناکارانند. 


امام صادق علیه السلام فرمودند : زمانی که مردی به زور زنی را در اختیار بگیرد، یک ضربه با شمشیر به او زده می شود ، خواه با آن بمیرد یا زنده بماند. 


از امام سؤال شد اگر مردی زنی را به زور وادار به زنا کند، حد «عقوبت شرعی» آن چقدر است؟ حضرت فرمودند: این مرد کشته شود، خواه همسر داشته یا نداشته باشد. 


رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند : اگر کسی با زنی که شوهر دارد، زنا و فساد کند در روز قیامت از آلت تناسلی زن و مرد چرک و خون آبه متعفّنی جوشان خواهد بود که تا 500 سال اهل جهنم از بوی بد آن در عذاب و رنج هستند، اینان شدیدترین عذاب را متحمل می شوند. خدا با آنها سخن نمی گوید و آن‌ها را از گناه پاکیزه نمی کند و برای آنها شدیدترین عذاب‌ها را مهیا کرده است. 


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: اگر کسانی را در حال انجام لواط پیدا کردید، هر دو را بکشید. 


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: لعنت خدا وفرشتگان و همه مردم بر استمناگر و لواط کننده گان باد. 


امام رضا علیه السلام:اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است،که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیربه او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره بالای جهنم آویزان می کنند.


امام باقر(ع): مساحقه در زنان چون لواط در مردان است.


زنی خدمت حضرت صادق علیه السلام آمد و عرض کرد : زنانی که با یکدیگر مساحقه می کنند ، حدشان چیست؟ امام فرمود: ” حد زنا است، به راستی چون قیامت شود آنها را می آورند و لباسهایی که از آتش بریده شده بر تن آنان می کنند و مقنعه های آتشین بر سرشان می بندند و زیر جامه های آتشین به بدنشان می پوشانند و عمودهای آتشین در جوفشان فرو می کنند و آنها را در جهنم می اندازند. 


سول خدا صلی الله علیه و آله فرمودند:‌استمنا کننده با دست، ملعون است. 


امام صادق علیه‏السلام :خـداوند نـشستن بـر استبرق بهشت را بر دُبُرهاى نکاح شده حرام کرده‏است .


حضرت صادق ـ علیه السّلام: حرمت لواط از زنا بیشتر است، به درستی که خداوند قومی را برای عمل لواط هلاک فرمود (قوم لوط) ولی کسی را برای زنا هلاک نفرمود.


پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: اگر کسانی را در حال انجام لواط پیدا کردید، هر دو را بکشید. 


امام رضا علیه السلام:اگرسزاوار بود شخصی دو بار رجم وسنگسار گردد، حق همین لواط کنندگان است و اگرکسی لواط کند، عقاب آن این است که او را بسوزانند یا که دیوار برسرش خراب کنند یا یک ضربه شمشیر به او بزنند و در قیامت شخص لواط کننده را بر کناره ی بالای جهنم آویزان می کنند.


مراقب خودمون باشیم که یه لحظه که مرگ فرا برسد و اون موقع دیگه توبه فایده ای نداره که نهایتش آتش جهنم است . . . 


موفق باشین . . . 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد