رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

سلامی گرم و دوست داشتنی به همه . . .

می دونین الان ساعت چنده ، ساعت 3:18 صبح است ، منم پای سیستم می خوام بهتون یه پیشنهاد بدم ، آمادده این ،یک وقتی " نه" نیارین ، انشالله که عمل کنین ، یه تجربه ای دارم که دلم می خواد شما هم داشته باشین ، یه لحظه پاشین برین لب پنجره ، یا تو بالکن ، یا تو حیاط خونه تون ، یه نگاهی به آسمان بندازین ، می بینین ، هوا صاف ، ماه هم در حال درخشیدن و از همه مهمتر همه ملت خواب و سکوتی همه جا را گرفته ، شما هم بیدار ، می دونین الان وقته چیه ، وقت خشنود کردن خدای متعال و امام عصر حاضر ما حضرت امام مهدی(ع) است . بهتون بگم چه کار کنین ، پاشین برین وضو بگیرین ، جوری که کسی نفهمه ، منظورم اینه ریا نشه ، نیت خیلی مهمه ، رو به قبله ، تو حیاط ، تو بالکن ، کنار پنجره ، یا اصلا تو خونه ، اگه می گم برین زیر نور ماه یا بیرون  واسه اینه که حال و هواتون عوض بشه ، خوب سجاده تون رو پهن کنین ،  حالا به حالت فروتنی سر به زیر و با خشوع کامل ، یه وقتی به سرتوون نزنه من پیامبرم و امام معصوم هستم که گناه کردین ، ما قراره گوش جان به همراه  عمل به حرف های ائمه مان داشته باشیم ، خوب کجا بودیم ، می گفتم ، شروع کنین به صد بار گفتن صلوات ، و بعد صد بار گفتن استغفار ، وبعد صد بار گفتن ذکر شریف ((یا رحمن)) . تا صبح این روند رو ادمه بدین ، به هیچ کسی هم نگین من چه کار می کنیم تا چهل روز ، چون شما کاری را برای خشنودی خدا انجام می دین ، نه برای تعریف کردن جلوی این و اون ، بعد از چهل روز عمل خالصانه به اذن خدای متعال که ازتون راضیه ، پرده حجاب از جلوی دلتون برداشته می شه ، و چیزهایی در زندگی روزمره مشاهده و احساس و درک خواهید کرد مثل اشک ناشی از عبادت ، ترس از قیامت ، نماز اول صبح تون هیچ وقت قضا نمی شه ، چون موقع اذان از خواب بلندتون می کنن ، کیا؟ من نمی دونم بهتره نگم ، خودتون تجربه کنین بهتره ، درک عالم برزخ ، صداهای عجیبی شنیدن ، دیگه بسه ، فقط این کارهایی که می کنین ، زمانی اثر بخشه ، که کردارتون در طول روز هم درست و شایسته باشه ، حالا دیگه من باید برم ، شما هم پاشین دوستان عزیزم ، خواب رو بزارین کنار نمی گم نخوابین ، کم بخوابین ، زمانی برسه که شما منفعت عملی که همیشه در دنیا انجام می دادین هم اثرش در دنیا شامل حالتون بشه و هم در آخرت ، به تمام اون حالت های معنوی که بالا بهشون اشاره کردم می گن در علم معرفت : مکاشفه ، یکم درباره اش از چند تا عالم بپرسین بهتون می گن . من برم نزدیک اذان صبح است .


موفق باشین . . . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد