رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

اگر به آخرت اعتقاد دارید ...

روایت شده است که علی بن حسن بن فضال از پدرش و او از قول امام رضا (ع) نقل می کند که این امام همام فرمودند: هر کس که مصائب ما را به یاد آورد و بگرید و یا کسی را بگریاند، در روزی که چشم ها گریان است، چشمانش گریان نخواهد بود و هر کس در مجلسی بنشیند که امر ما در آن احیا و یاد می شود، در روزی که قلب ها می میرند، قلبش نخواهد مُرد و همچنین بکربن محمد ازدی می گوید: امام صادق (ع) به من فرمود: شما خاندان آیا زمانی که گرد هم می نشینید، ذکر احادیث ما را می نمایید؟


عرض کردم: جام به فدایت، آری.


پس حضرت فرمودند: به راستی که این گونه از مجالس را دوست دارم و بدان علاقه مندم. آری، امر ما را زنده کنید، زیرا هر کس ما را یاد کند یا نزد او یادی از ما بشود و به اندازه ی بال مگسی از دیده اش اشک جاری گردد، خداوند همه ی گناهان او را اگر چه به اندازه ی کف دریا باشد، مورد بخشش خود قرار می دهد و نیز از امام این امام همام روایت شده است که فرموده اند:کسی که به یاد ما چشمانش اشک آلود شود، خداوند چهره اش را بر آتش جهنم حرام می کند.


موفق باشید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
فیلم20 یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:50 ق.ظ http://film20.ir

سلام دوست خوبم. .صبحت بخیر باشه //اول اینکه خیلی خوبه وپست هات ومفید هستش در کل وبت واین پستتم خیلی خوب بود//دمت گرم واسه وب خوبی که درست کردی وزحمتی که کشیدی/ اگه دوست داشتی به سایتمون هم فیلم20 بیا و نظرخوبت رو بگو که واقعا از حضور ونظر گذاشتنت خوشحال میشیم. پشیمون نمیشیی اگه سر بزنی .مرسی ازت موفق باشی.film20.ir.منتظرتیم:گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد