رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

بعضی رفتارهایمان را اصلاح کنیم ...

در روایتی از امام رضاعلیه السلام آمده است:

حضرت یحیی علیه السلام به شیطان گفت آیا شده است که لحظه ای برمن تسلط یابی ؟

پاسخ داد نه،ولی در تو خصلتی است (که من دوست دارم)و مایه تعجب من است

یحیی گفت :آن چیست؟گفت:تو آدم پرخوری هستی ،پس هنگامی که غذا می خوری سنگین می شوی و همین امر باعث می شود که از قسمتی از نمازمستحبی و شب زنده داری باز بمانی.

یحیی گفت :من با خدا عهد می بندم که هرگزاز این پس غذای سیر نخورم تا خدا را ملاقات کنم .

شیطان من نیز با خدا عهد می بندم که هرگز مسلمانی را نصیحت نکنم تا خدا را ملاقات کنم .

سپس خارج شد و بعد از این جریان به سوی او باز نگشت .

موفق باشید ... 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد