رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

اگر می خواهید بعد از مرگ در عذاب نباشید ...

 پیامبر گرامی اسلام (ص) می فرمایند: کسی که سوره فرقان را قرائت کند حق تعالی در روز قیامت وی را بر می انگیزد در حالی که مومن به روز رستاخیز و موحد باشد و بعث و نشور را تصدیق دارد... با ثواب های دیگر.

از حضرت موسی بن جعفر (ع) و به روایتی از حضرت امام رضا (ع) روایت است که فرمودند: تلاوت سوره فرقان را ترک مکن کسی که آن را در هر شب بخواند خداوند او را هرگز عذاب نمی کند و مورد حسابرسی قرار نمی دهد و منزلگاه او در فردوس اعلی خواهد بود.


در خواص این سوره مبارکه آمده کسی که در هر شب یا در هر روز آن را بخواند هیچ کس از اهل خانه ای او زناکار و بی عفت نمی شوند و هنگام مردن هفتاد هزار ملائکه جنازه او را مشایعت می کنند و برایش دعا و طلب آمرزش می کنند. و کسی که این سوره مبارکه را همراه داشته باشد حشرت زمین نزدیک او نمی شوند.


همچنین، اگر فرد مجردی تمایل دارد که ازدواج کند سه روز روزه بگیرد و در هر شب آن پیش از رفتن به رختخواب 21 بار آیات 74 -76 سوره فرقان را بخواند و از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآورده سازد خداوند امر ازدواج او را آسان می کند.


پیامبر اکرم (ص) نقل شده است اگر سوره فرقان را نوشته و با خود داشته باشد و وارد جمعی شوند که در حال خرید و فروش و معامله هستند ، معامله شان به هم می خورد.


در باب شفابخشی این سوره مبارکه نیز آمده به جهت تنگی نفس (آسم یا آلرژی) آیه 11 سوره فرقان را بخواند.


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد