رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رمز زیبایی زن در چیست ...

حجاب عطر است که بوى خوش و زیبایى دارد و حلاوت و طراوت زنها را حفظ مى کند و با برداشتن حجاب ، آن زیبایى و حلاوت از بین مى رود. رمز زیبایى زنهاى مسلمان هم همین حجاب است .


بعضی از دختران جوان تصور می کنند که با آرایش کردن خودشان در ملاء عام و بی حجابی موجب خشنودی خدا را فراهم می کنند در حالی که چگونه ممکن است موجب خشنودی خدا باشد در حالی که خدا خود فرمان داده است که زنان باید حجاب خود را رعایت کنند.


جالب است که همین دختران جوان خودشان را پیروی خدا و پیامبر و اسلام می دانند و در مراسم های مذهبی با هر وضعی ظاهر می شوند اما نمی دانند که با این کار ناپسند زمینه ی عذاب خود را بعد از مرگ فراهم می کنند ، و از همه بدتر اینکه خودشان را بالاتر از حضرت فاطمه می دانند ، واقعا افسوس می خوریم که زنان امروز جامعه ی ما نسبت به دین بی تفاوت شده اند(بعضی از آنها) و توقع دارند که خداوند آنها را هم در بهشت جای دهد در حالی که به هیچ کدام از اصول اسلام پایبند نیستند ، البته آنچه گفته شد درباره ی مردان و جوانان پسر هم صدق می کند(بعضی از آنها) . این مشکلات از بی ایمانی ناشی می شود  ، پس برای یک بار هم که شده تغییری در خود دهید تا خدا هم شما را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد .

ان شالله که این وضع ادامه پیدا نکند .


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد