رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

همیشه سلامتی را از خدا بطلبید و در سخت ترین شرایط شاکر او باشید ...

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم :اى على! چهار چیز را پیش از چهار چیز دریاب : جوانى ‏ات را پیش از پیرى؛ 

و سلامتى‏ ات را پیش از بیمارى؛ و ثروتت را پیش از فقر و زندگى‏ ات را پیش از مرگ.


پیامبر (ص) فرموده اند : آسایش و راحتى، کامیابى و رستگارى و پیروزى، برکت و گذشت و تندرستى و عافیت، بشارت و خرّمى و رضایتمندى، قرب و خویشاوندى، یارى و پیروزى و توانمندى، شادى و محبّت، از سوى خداى متعال، بر 

کسى باد که على بن ابى طالب را دوست بدارد، ولایت او را بپذیرد، به او اقتدا کند، به برترى او اقرار نماید، و امامانِ 

پس از او را به ولایت بپذیرد. بر من است که آنان را در شفاعتم وارد کنم. بر پروردگار من است که خواسته مرا درباره 

آنان اجابت کند. آنان پیروان من هستند و هر که از من پیروى کند، از من است.


پیامبر فرموده اند :نماز شب، موجب رضایت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پیامبران، نور معرفت، ریشه ایمان، آسایش بدن‏ها، مایه ناراحتى شیطان، سلاحى بر ضدّ دشمنان، مایه اجابت دعا، قبولى اعمال و برکت در روزى است.


امام على علیه السلام :سلامتى بهترین نعمت است.


موفق باشید ...

نظرات 1 + ارسال نظر
javad شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ب.ظ http://rank.lizardserver.in

سلام دوست عزیز

وبت خیلی باحاله.خیلی از وبت خوشم اومد.امیدوارم بهتر هم بشه
میخوام نظرتو راجبع سایتم بدونم خوشحال میشم بهم سر بزنی
http://www.lahijfun.ir/

در ضمن اگه دوست داشتی میتونی برای افزایش بازدید و کسب درامد آسان تو سایت زیر ثبتنام کنی و هم رتبه سایتت رو افزایش بدی و هم کسب درامد کنی
امتحانش ضرر نداره
http://rank.lizardserver.in

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد