رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

پاداش عمل نیک چنین است ...

امام جعفر صادق (ع) روایت شده است که ایشان فرموده اند: هر زنی که هفت روز به شوهر خویش خدمت نماید، خداوند متعال درهای هفتگانه آتش را بر روی او می بندد و هشت در بهشت را برای او می گشاید تا از هر دری که بخواهد، وارد بهشت گردد و همچنین این امام همام بیان داشته اند: هر زنی که جرعه ای آب به همسر خود بنوشاند، این کار برای او از عبادت یک سال که روزهایش روزه باشد و شب هایش به عبادت بایستد، نیکو و بهتر است و خداوند به ازای هر جرعه آبی که آن زن به همسرش می دهد برای او شهری در بهشت می سازد و شصت خطای از خطاهای او را می بخشد.


علاوه بر این روایت شده است مردی به خدمت حضرت محمد (ص) آمد و عرض کرد: من همسری دارم که وقتی به منزل داخل می شوم به استقبال من می آید و آنگاه که خارج می گردم، مرا مشایعت می نماید، و هنگامی که مرا غمگین می بیند به من می گوید: چه چیز باعث ناراحتی شما شده است؟ اگر برای درآمد و خرج منزل ناراحت هستید، که تامین آن در صورت کار و تلاش شما بر عهده ی خداوند است، و اگر غم و اندوهتان به خاطر امور آخرت است، خداوند به فریادت برسد، ای رسول خدا حکمت اعمال همسر من چه می باشد؟


پیامبر (ص) فرمودند: همانا برای خداوند کارگزارانی است و این زن در زمره کارگزاران خداوند است و همانا او با اعمال خود


اجری به اندازه نصف پاداش شهیدان را دارا می باشد.


موفق باشید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد