رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

دائم به یاد خدا باشیم ...

 از پیغمبر اعظم حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم نقل شده : به درستی که خداوند در روزقیامت می گوید:

ای فرزند آدم !من مریض شدم ولی تو به عیادت من نیامدی؟ گوید ای پروردگار من چگونه می توانستم تو را  عیادت کنم در حالی که تو پروردگار جهانیان هستی؟خداوند گوید:آیا ندانستی که بنده من فلانی مریض شد و تو او را عیادت نکردی؟آیا ندانستی که اگر تو از او عیادت می کردی حتما من را نزد او می یافتی ؟

ای فرزند آدم !من از تو غذا خواستم پس تو به من غذا ندادی ؟گوید ای خدای من چگونه من به تو غذا می دادم درحالی که تو پروردگار جهانیان هستی؟خداوند گوید:آیا ندانستی که بنده من فلانی از تو غذا خواست ولی تو به او غذا ندادی؟آیا ندانستی که اگر تو به او غذا می دادی(امروز)حتما(ثواب)آن را نزد من می یافتی؟

ای فرزند آدم!من از تو آب خواستم ولی تو به من آب ندادی؟گوید ای خدای من چگونه من به تو آب می دادم درحالی که تو پروردگار جهانیان هستی؟خداوند گوید:بنده من فلانی از تو آب خواست و لی تو به او آب ندادی همانا اگر تو به او آب می دادی (امروز)حتما (ثواب )آن را نزد من می یافتی .

موفق باشید .... 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد