رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

پدر و مادر فرزندانشان را دوست دارند ، از خدمت به انها غافل نشوید ، از قیامت غافل نشویم ...

پیامبر خدا(ص) درباره کیفر و عقوبت عاق والدین فرمودند: به فرزند نافرمان گفته می‌شود: هر کار (عبادی) که می‌خواهی بکن. امّا من تو را نمی‌آمرزم.


امام صادق(ع) نیز می‌فرمایند: هرکه به پدر و مادر خود کینه‏‌توزانه نگاه کند، خداوند هیچ نمازی از او نپذیرد .


امام هادی(ع) نیز در حدیثی درباره عواقب این عمل ناپسند، فرمودند: نافرمانی والدین، تنگدستی در پی دارد و به ذلّت می‌کشاند .


همچنین پیامبر خدا(ص) در حدیثی بسیار پندآموز فرمودند: سه گناه است که کیفرشان در همین دنیا می‌رسد و به آخرت نمی‌افتد: آزردن پدر و مادر، زورگویی و ستم به مردم و ناسپاسی نسبت به خوبی‌های دیگران .


موفق باشید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر

درود وبمستر عزیز آرزو دارم که این کامنت تبلیغاتی نخونید و به عنوان یک فرصت و کسب کار عالی و شغل دوم ببینید ما بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران بابیش از 1000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، در بین معتبرترین سیستم همکاری درفروش در کشور داشته و با تسویه حساب منظم در هر 16 روز(دوبار درماه) روسفید و سرافراز از تلاش همکاران خود در آمدیم ، خوشحال می شویم تلاش یه فرد با انگیزه ، یه مدیر فروش خوب را در بین مجموعه خود داشته باشیم ، شما تنها نبوده ودانش این کار از هم یاد خواهید گرفت منتظر شما خواهیم بود

آموزش_سیستم_همکاری_در_فروش : آدرس را درنوار ابزار کپی کنید. Http://www.payeganltd.com/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85_%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C_%D8%AF%D8%B1_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4.html?T=CooperationIntro&s=47718
با احترام پایگان (ستاپ)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد