رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

بیایید کمی به خودمان بیاییم ...

گاهی اوقات ما انسانها اعمال و رفتاری داریم که برای برخی آگاهان و اهل فضل مایه تعجب است.اعمالی که با دانش بشری همخوان نیست ...

خداوند هم خطاب به نبی مکرّم اسلام (ص) در شب معراج فرمودند:


اى احمد! از سه بنده خود تعجب مى کنم: 


بنده اى که به نماز ایستاده و مى داند دستهاى خود را به جانب چه کسى دراز کرده و در پیشگاه چه کسى ایستاده و در عین حال خواب آلود است.


تعجّب مى کنم از بنده اى که قوت و روزىِ امروز خود را از چیزهای دیگر دارد ولى براى فردایش به فکر فرو رفته و برای فردای خود سعی و کوشش می کند.


و تعجّب مى کنم از بنده اى که نمى داند آیا من از او راضى هستم یا بر او غضبناکم، ولى او خندان است.


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد