رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

نخستین کسی که در بهشت را می کوبد ...

در فضایل مولا امیر المومنین علی علیه السلام روایات متعددی از زبان پیامبر اعظم (ص)بیان شده است .

حضرت محمد صلوات الله علیه آله وسلم در وصیت خود به امیرالمومنین علی علیه السلام می فرمایند:


یا علی!خدای تبارک و تعالی درباره تو به من هفت چیز داد:


1- تو نخستین کسی هستی که با من باشی و قبر برای ما شکافته می شود (و از آن خارج می شویم )


2- و تو اولین کسی خواهی بود که با من بر پل صراط می ایستی


3- و تو اولین کسی هستی که پس از آنکه من لباس بهشتی پوشیدم لباس می پوشی


4- و چون زنده شوم (اولین کسی هستی که)زنده می گردی


5- و تو اولین کسی هستی که در کنار من در سمت راست عرش می ایستی و اولین کسی

 هستی که با من درب بهشت را می کوبی(و از آن داخل می شوی)


6- و تو نخستین کسی هستی که با من در اعلی علیین سکونت خواهی کرد


7- و تو اولین کسی هستی که با من از شراب (بهشتی)سربسته ای که با مشک بر آن مهر نهاده باشند می نوشی


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد