رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

وضعیت مسلمانان در آخرالزمان ... بیایید اینطور نشویم ...

بر امّت من زمانی می آید که در آن قرآن، با سازها و نواها قرائت می گردد.

پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم می فرمایند: 
بیاید زمانی بر امّت من که قاریان قرآن زیاد شده و فقها کم می شوند. پس بعد از آن زمانی بر امّت من بیاید که قرآن را قرائت می کنند؛ امّا از گلوی ایشان تجاوز نمی کند. (یعنی این که مورد پذیرش و قبول درگاه الهی واقع نمی گردد.)


بر امّت من زمانی می آید که در آن قرآن، با سازها و نواها قرائت می گردد. 
زود باشد بر امّت من زمانی بیاید که از قرآن -بین آن ها- به جز نقشی باقی نمی ماند. (به فرامین و دستورات قرآن عمل نمی کنند.)


زود باشد بر امّت من زمانی بیاید که باقی نماند از قرآن، مگر قرائت آن و باقی نمی ماند از اسلام، مگر اسم آن و مردم، خود را به اسلام نسبت می دهند؛ در حالی که از اسلام دور هستند.


 مساجد ایشان آباد است؛ در حالی که از هدایت خالی و خراب می باشد و علمای آن ها بدترین علما زیر آسمان هستند؛ چرا که فتنه ها از آن ها بر می خیزد و به سوی آنان بر می گردد.


مومنان حقیقی به این وضع دچار نخواهند شد ... 

موفق باشید ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://deleman43.blogsky.com/

خدایا عاجزانه تمنا دارم هدایت مردم کل کره زمین به سوی رستگاری آن هنگام که کم رنگ شده در نظرشان راه به تو رسیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد