رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهنمود پیامبر (ص ) به وصف اسلام ...

ابو سعید خدرى مى گوید: عمار یاسر به پیامبر صلى الله علیه و آله گفت : دوست دارم تا به قدر عمر نوح در میان ما زندگى کنى ! پیامبر صلى الله علیه و آله فرمود:

اى عمار! زندگى من در میان شما براى شما خیر است و فوت من نیز شر نخواهد بود؛ چرا که در حال حیات من ، پیش من مى آیید و عرض حال مى کنید و من هم از خدا براى شما طلب غفران مى کنم ؛ ولى پس از وفات من ، صلوات بفرستید؛ زیرا اسم هاى شما، پدر و مادران تان و اقوام تان بر من عرضه خواهد شد، اگر در آن لیست اسامى ، اعمال نیک شما ضبط شده باشد، خدا را سپاس مى گویم و اگر غیر آن باشد از خداوند متعال براى شما، طلب غفران از گناهان شما را دارم .)) 


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد