رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

صلابت امام رضا(ع ) در نماز...

در روایت «معمّر بن خلاء» است که امام رضا ( علیه السّلام ) فرمود: «من روزى در فرع بودم ، وقت نماز فرا رسید ... 

سپس من پیاده شده و به سوى «بوته ثمامه  رفتم ، همینکه به نماز ایستادم و رکعتى خواندم ، یک افعى نزدیک آمد و در کنارم قرار گرفت ، من متوجه نماز شدم و از آن نکاستم و کم نکردم . افعى به من نزدیک شد و سپس به طرف بوته برگشت .


وقتى از نماز فارغ شدم در صورتى که دعا و تعقیباتم را نیز تخفیف نداده بودم ، بعضى از یارانم را که همراه ما بودند فراخوانده و گفتم : پشت سر شما زیر بوته ، یک افعى وجود دارد، سپس او را کشتند» آنگاه امام ( علیه السّلام ) فرمود:


«هرکس از غیر خدا نترسد، خداوند او را کفایت مى کند ... 


موفق باشید ... 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد