رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

رهگذر راه نور

در قرآن مجید خداوند بار ها گفته است که اگر متقی و پر هیزکار شوید در های برکت از آسمان و زمین به روی شما گشوده خواهد شد.

چگونه شادی را در خود منسجم کنیم ...

ابن مغیره مى‏ گوید: از حضرت موسى بن جعفر (ع) شنیدم که مى‏ فرمودند: «هر کس در تعقیب نماز صبح و مغرب پیش از آنکه برخیزد یا با کسى سخن بگوید آیه «إِنَّ اللَّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ» را بخواند و سپس بگوید: «اللّهمّ صلّ على محمّد النّبىّ و ذرّیته» خداوند یکصد حاجت او را روا مى‏ کند، هفتاد حاجت در دنیا و سى حاجت در آخرت.


حضرت (ع) فرمودند: «صلوات خدا رحمت او، و صلوات فرشتگان ستایش پیامبر (ص)، و صلوات مؤمنان دعا براى پیامبر (ص) است. و از اسرار آل محمّد علیهم السلام در باره صلوات بر پیامبر و خاندانش این نوع صلوات است: «خداوندا، بر محمّد و آل محمّد در میان گذشتگان درود فرست، و بر محمّد و آل محمّد در میان آیندگان درود فرست، و بر محمّد و آل محمّد در میان بلندمرتبگان عالم بالا درود فرست، و بر محمّد و آل محمّد در میان پیامبران مرسل درود فرست. خداوندا، بر محمّد و آل محمّد وسیله هر چیز، و شرافت و فضیلت و درجه بلند ارزانى دار. خداوندا، من با اینکه محمد (ص) را ندیده‏ام به او ایمان آورده‏ام، پس مرا روز قیامت از دیدار او محروم مگردان، و همنشینى با او را نصیبم کن، و مرا بر دین او بمیران، و از حوض کوثرش با آبى گوارا و لذّت بخش سیرابم گردان که پس از آن هرگز دچار تشنگى نشوم، همانا تو بر هر کارى توانایى. خداوندا، چنان که من به محمّد (ص) با اینکه او را ندیده‏ام ایمان آوردم، تو نیز چهره‏اش را در بهشت به من بنماى. خداوندا، درود و سلامى فراوان از من به روح محمّد (ص) واصل گردان.


 پس هر کس با این صلوات، بر پیامبر (ص) درود بفرستد گناهانش نابود و خطاهایش محو مى‏گردد، و شادى‏اش دوام مى‏یابد، و دعایش مستجاب مى‏شود، و به آرزویش مى‏رسد، و روزى‏اش فراخ مى‏گردد، و در برابر دشمن یارى داده مى‏ شود، و اسباب خیر از هر سو براى او فراهم مى‏ گردد، و در بهشت برین از همنشینان پیامبر (ص) خواهد بود. این صلوات را سه بار در صبح و  سه بار در شب بگوید.


موفق باشید ... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد